to fatin n hanif....
congrats to both of u....
cpat2 invite me for the nx event ya..can't wait
hehehe
thanx 2 both of u for inviting me to ur engagement's event
its so wonderful...
plus...faten's pnya bju tunang pon sgt cun
jeles haihhh~~



doorgift...thanx~~


cantek kan bju faten?


gorjesnya....
makeup cun..bju cantek org pnya bdan pun ayu...
wut else 2 say?

tahniah ya faten~~



cantek dak pelamin?
cantek kan...
rsa mcm suka plak konsep putih lani...
tp aku kan itam....so mcm x sesuai plak ngn konsep2 putih ni.....
huhhhhhh

apapon...
special thanx 2 my penaja...
hehehe
sapa lg
my sayang la...
mr amir for "bawak"-ing me, spending time for me...
eventho i know u'r bz wif ur projects
so sorry sayang....
org kacau kamu kan.....


thanx syg....ilysm


ni da otw blik...
p queensbay plak...
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Pergh lawa gila kak fatin. Gorgeous.
    Bedarah hidung den, hahaha! Congrats.

    Btw thanks kak alia.
    You look great in kebaya!

    ReplyDelete
  2. berdarah kan idung kan
    sgguh gorjes kan dia
    auuww...me great in kebaya?
    tenkiu malia dearie~~

    ReplyDelete

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS