simple make up

in , by Alia Farhan, 8:52 AM

Muka aku ni sejak preggy ni kalau xmake up ya Allah pnya lah pucat lesi...so mau takmau nk p kenduri tu kena la calit n palit jugak apa yg patut...
Simple2 ckup...nk pkai eye shadow daring2 tu aku tak reti...so d best way...apply ja eye liner...senang cita..
So make up yg digunakan;
Naturactor of coz
MAC studio perfect
Benefit bronze
Benefit blusher
Rimmel lipstick in pink shade
Stage lip gloss
Silky girl eye liner~the best eye liner so far...xcomot eventho peluh membasahi muka...

Actually bila tgk balik make up aku kan org mst ingat aku ni tahap pro...masalahnya...pro lah sangat kan...eye shadow beli brlambak...tapi kdang2 ja pkai...sbb x brapa sngt nk reti...nk p mnuntut kat kezen aku yg mak andam tu lah mcm mna make up mata...yg len tu da boleh dah...cuma part mata tu fail jugak lah...tgk u tube bgai...xjugak pndai2...huahua...ok lah...chow...nk telan vit c...kadar kesihatan merosot dua tiga hri ni...dok serot seret ja...ingus duk meleleh ja...mcm apa ja..demam sat2 mnjelma...dugaan betoi...sabaq ja lah...nk wat mcm mna kan...ok lah...babai

Published with Blogger-droid v2.0.8
SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS